Jeugdactiviteit:Met v.v.Hellendoorn naar Heracles - Feyenoord

21 oktober 2018 20:45

In samenwerking met Heracles hebben wij als Jeugd Activiteiten Commissie (JAC) wederom een geweldige actie voor alle jeugdspelers op touw gezet. Zondag 11 november 2018 kunnen alle jeugdspelers van v.v. Hellendoorn tegen een sterk gereduceerd tarief naar de wedstrijd Heracles – Feyenoord. Je bent al bij deze wedstrijd aanwezig voor €10,- p.p voor jeugdleden, trainers en leiders en €15,- p.p. voor ouders en overige leden!

Dit is inclusief busvervoer van de kantine van v.v. Hellendoorn naar het Polman Stadion in Almelo en terug. Een actie waar geen nee tegen gezegd kan worden! Wij verwachten dan ook een mega grote opkomst!

Deze lage kosten worden mogelijk gemaakt door sponsoring van Heracles en een bijdrage van de Jeugd Activiteiten Commissie van v.v. Hellendoorn.

Hoe werkt het:

1. Geef je uiterlijk maandag 29 oktober 2018 op.

2. Opgeven doe je door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in deze e-mail je naam en je team. Gaan je ouders/verzorgers ook mee? Zet dit dan ook in de e-mail.

3. Op zaterdag 3 november 2018 tussen 09.00 en 12.00 dienen in de kantine van v.v. Hellendoorn door jullie ouders/verzorgers (en in geval van de JO19 en JO17, mag dit ook zelf) de kaartjes opgehaald en gepast betaald te worden.

4. Op zondag 11 november 2018 vertrek om 14.30 uur vanaf de kantine van v.v. Hellendoorn! Denk hierbij aan: het meenemen van je kaartje, het dragen van je v.v. Hellendoorn trainingspak, een goede stem en een overwinningsmood! (verwachte terugkomsttijd bij de kantine van v.v. Hellendoorn is 20.00uur).

Wij kijken er naar uit om met zoveel mogelijk jeugdleden, trainers, leiders en ouders naar deze wedstrijd te gaan om samen een geweldige wedstrijd te beleven. Deel het snel met je teamgenoten en geef je allemaal op!

Via de website en onze facebookpagina zullen we jullie op de hoogte houden van alle verdere informatie! Zijn er toch nog vragen, vraag het je leider!

Vriendelijke groet,

Jeugd Activiteiten Commissie VV Hellendoorn