Winterprogramma v.v.Hellendoorn

14 januari 2020 22:15

De afgelopen periode is het Wedstrijdsecretariaat druk bezig geweest met het organiseren van oefenwedstrijden voor in de winterperiode. Het winterprogramma treffen jullie in de bijlage. Voor enkele teams zijn wij nog op zoek naar wedstrijden. Wij hebben goede hoop de komende periode de lege plekken nog in te vullen.

Zoals bekend organiseert de Jeugd Activiteiten Commissie volgende week zaterdag diverse winteractiviteiten. Alle leiders hebben hierover informatie ontvangen via de Jeugd Activiteiten Commissie.

Verder zal de KNVB de komende weken bezig gaan met de competitie indeling voor de voorjaarscompetities. Wij verwachten dat de indelingen 2e of 3e week januari worden vrijgegeven. We zullen jullie hierover op de hoogte houden.

Mochten er verder vragen zijn over het winterprogramma dan kunnen jullie hierover contact opnemen met jullie wedstrijdsecretaris.

Met sportieve groet,
Technische Commissie en Wedstrijdsecretariaat v.v. Hellendoorn