Nieuwjaarswens 2020

22 december 2019 22:15

Beste iedereen.

Het jaar 2019 sluiten we bijna af, wederom een jaar dat voorbij is gevlogen. Over een paar dagen geniet iedereen hopelijk van de feestdagen en luiden we daarna het nieuwe jaar in.

Het afgelopen jaar is er wederom veel gebeurd bij onze mooie vereniging en hebben we samen een goed jaar achter de rug. v.v. Hellendoorn staat er prima voor op vele gebieden. In een vereniging met 900 leden is altijd genoeg te doen, dat zal zo blijven, het lukt ons goed om samen die zaken op te pakken die nodig zijn. Vele vrijwilligers steken daar wekelijks veel tijd en energie in. Daarvoor willen we iedereen hartelijk bedanken!

Het komende jaar gaan we verdere invulling geven aan de uitdagingen en aandachtsgebieden. De paraplu waaronder we dat vormgeven is ons thema: v.v. Hellendoorn voor iedereen.

Dat is het thema waarmee we de komende jaren aan de slag gaan. De drie pijlers die daaraan richting geven zijn hieronder weergegeven:

De komende maanden gaan we met alle commissies bespreken hoe de ideale situatie er voor deze pijlers uitziet en wat we kunnen doen om deze gewenste situatie te bereiken. Als we dat goed duidelijk hebben gaan we er stap voor stap richting aan geven.

Voor nu willen we iedereen hele fijne feestdagen en alvast een gezond, sportief, succesvol, liefdevol, veilig en sprankelend nieuwjaar toewensen.

Zaterdag 4 januari 16.00 uur is onze nieuwjaarsreceptie; alle leden, vrijwilligers, medewerkers en sponsoren zijn hiervoor van harte uitgenodigd. Graag tot dan!

Met hartelijke groet;
Bestuur v.v. Hellendoorn; Edwin Hannink, Tim Golstein, Herbert Haselhorst, Dennis Pronk, Martijn Hegeman en
Lorenz Kok.