Kampioenswedstrijd voor v.v.Hellendoorn MO13-1

11 december 2019 8:30

Drie weken terug moesten we tegen de koplopers Bon Boys in Haaksbergen. Als we deze zouden winnen maakten we nog kans op het kampioenschap. Dit werd een echte uitdaging.
Na professionele trainingen en veel geduld van Cas, Joep en Karolien zijn we voor deze lastige klus klaargestoomd.

Daar stonden we 100% focus en klaar om te strijden. Met Demy in het doel, onze rots in de branding. Onze verdediging, welke staat als een huis met Noortje, Jeanne, Diede en Noor. Op het middenveld Maud, Keana, Mayse en Sela zij buffelen en maken meters om zo de bal naar voren te spelen. Daar staan Eva, Ilse, Lise en Aafke klaar om de mooiste goals te maken. Jan en Chantal staan langs de lijn om de meiden te coachen en voor een helpende hand.

Deze wedstrijd vochten we als leeuwinnen en gingen na een mega spannende pot met de winst naar huis. We waren er nog niet, want de laatste drie wedstrijden moesten ook nog gewonnen worden.

As zaterdag is het dan eindelijk zover en hebben we onze kampioenswedstrijd. We kunnen alle support gebruiken, want we hebben niet genoeg aan een gelijkspel, we moeten winnen.
We willen heel graag en gaan ervoor!!!

Groetjes,
MO13-1