Zaterdag: Wilhelminaschool 1 - v.v.Hellendoorn 1

31 oktober 2019 10:30

Aankomende zaterdag gaat v.v.Hellendoorn 1 op bezoek op Sportpark De Vikkerhoek in Hengelo waar het de wedstrijd tegen Wilhelminaschool 1 gaat spelen.

Wilhelminaschool 1 is momenteel terug te vinden op de 9de plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Afgelopen zaterdag ging de ploeg uit Hengelo met 2-0 onderuit tegen Bergentheim 1.

v.v.Hellendoorn 1 is momenteel nog steeds ongeslagen in de competitie. Afgelopen zaterdag leek het erop dat de mannen van Benneker en Kok de 6de overwinning op rij zouden behalen tegen SVVN 1. Echter kwam de ploeg uit Nijverdal terug van een 2-0 achterstand en eindigde de wedstrijd nog in een 2-2 gelijkspel.

Komt u onze mannen aanmoedigen in Hengelo?

Aftrap: 14:30uur - Sportpark Vikkerhoek - Hengelo