Aanstaande vrijdag: Algemene ledenvergadering!

6 november 2019 10:45

Op vrijdag 8 november 2019 is de Algemene Ledenvergadering van v.v. Hellendoorn. Wij nodigen alle leden uit om hierbij aanwezig te zijn. We beginnen om 20:00 uur in ons clubgebouw.

Agenda:
  1. Opening.
  2. Mededelingen van het bestuur.
  3. Vaststelling notulen Algemene Leden Vergadering 2018.
  4. Jaarverslag van het bestuur 2018-2019.
  5. Financieel jaarverslag van het afgelopen boekjaar 2018 – 2019.
  6. Bevindingen accountant, kascommissie en verkiezing kascommissie.
  7. Vooruitblik;
  •       Beleid en projecten
  •       Financiën huidig seizoen en boekjaar.

8. Begroting 2019 – 2020.

9. Bestuursvoorstellen.
  10. Huldiging Jubilarissen.
  11.Bestuursverkiezing;

Aftredend en herkiesbaar:
  • Dennis Pronk (Algemeen lid voetbaltechnische zaken)
  • Herbert Haselhorst (Penningmeester)
  • Lorenz Kok (Voorzitter)

12. Rondvraag en sluiting.

Aanvullend:
Als gevolg van het verenigingsrecht, vastgelegd in de statuten van v.v. Hellendoorn, is ieder lid van v.v. Hellendoorn uitgenodigd voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

De notulen van de vorige algemene leden vergadering 2018, het jaarverslag van het
bestuur 2018- 2019 zijn vanaf 7 dagen voor aanvang van de vergadering op te vragen bij het bestuur. Tevens liggen deze op 8 november a.s. vanaf 19.00 uur tot 19.45 uur alvast ter inzage in de bestuurskamer.
Mailadres bestuur: [email protected]

Het financiële jaarverslag van de vereniging ligt op 8 november a.s. vanaf 19.00 uur tot 19.45 uur alvast ter inzage in de bestuurskamer.

Toelichting agendapunt 11: Bestuursverkiezing: (tegen)kandidaten kunnen door tenminste drie leden schriftelijk kandidaat worden gesteld, voorzien van een eveneens schriftelijke bereidverklaring van de kandidaat. Eén en ander dient ten minste twee dagen voorafgaande de algemeen leden vergadering worden ingediend bij de voorzitter.

Met vriendelijke groet,
Bestuur v.v. Hellendoorn