Derby afterparty met live optreden: Orlando Uitenwerf

23 oktober 2019 10:00

Aanstaande zaterdag speelt v.v.Hellendoorn 1 de derby tegen SVVN 1 uit Nijverdal. Na afloop van deze prachtige wedstrijd is er een "Derby afterparty" in onze kantine. Alle Nederlandstalige muziektoppers komen deze middag voorbij! Rond de klok van 17:30 is er een live optreden van niemand minder dan: Zanger Orlando Uitenwerf!

Zanger Orlando Uitenwerf:
Ik ben een groot liefhebber van de voetbal, heb bij verschillende clubs gespeeld. Ik ben toch ook een heel sociaal mens en vond het altijd leuk om na de wedstrijd nog even met elkaar in de kantine te blijven hangen voor een biertje of een leuk gesprek met anderen. Bij een feestje hoort natuurlijk ook altijd muziek. Ik ben een liefhebber van de Nederlandstalige muziek. Doordat ik vaak na de wedstrijd nog bleef hangen kwam daar af en toe ook een microfoon aan te pas. Zo ben ik langzaam aan een beetje in de muziek gerold. Meerdere mensen hebben mij toen aangespoord om daar wat mee te doen. Toen ik gestopt ben met voetbal dacht ik waarom ook niet? Dus ik heb mijn stoute schoenen aan getrokken en ben mij meer in de muziek gaan verdiepen. Ik heb toen een aantal optredens verzorgt bij een aantal voetbalkantines en kwam erachter dat ik daar toch ook veel plezier aan beleefde. Gaandeweg heb ik de kans gekregen om een eigen single op te nemen en die heb ik gegrepen.

Zien we u zaterdag? De wedstrijd tussen v.v.Hellendoorn 1 en SVVN 1 begint om 14:30uur op Sportpark de Voordam Hellendoorn