Zat 6 okt: v.v. Bergentheim 1 - v.v.Hellendoorn 1

4 oktober 2018 12:15

Aanstaande zaterdag speelt v.v.Hellendoorn 1 een uitwedstrijd tegen v.v. Bergentheim 1. Bergentheim 1 is de competitiestart goed begonnen en wist 2 keer overtuigend te winnen. op 22 september werd Blauw Wit'66 met 1-5 verslagen! Afgelopen zaterdag wisten de mannen uit Bergentheim in eigen huis te winnen van Wilhelminaschool 1 (4-0).

Ook v.v.Hellendoorn 1 heeft haar eerste 2 wedstrijden gewonnen! Waar eerder met 0-2 gewonnen werd van Juliana'32 1, werd er afgelopen zaterdag in eigen huis met 5-1 gewonnen van Kloosterhaar 1.

Beide teams willen graag deze reeks voortzetten! Alle ingrediënten voor een leuke pot voetbal zijn aanwezig! Aftrap Sportpark Moscou in Bergentheim, 14:30.

De wedstrijd staat onder leiding van Dhr: J.K.S. Siertsema