v.v.Hellendoorn 1 wint eerste competitiewedstrijd in eigen huis!

22 september 2019 16:45

Afgelopen zaterdag stond voor v.v.Hellendoorn 1 de eerste competitiewedstrijd op het programma. Oranje Nassau 1 uit Almelo was de tegenstander op Sportpark de Voordam.

Het was Oranje Nassau 1 dat in de 2e minuut op 0-1 voorsprong kwam via Mauro Lodde. Een slecht begin voor de mannen van Benneker en Kok. In de 37e minuut was het Stefan Tuink die keeper Roberto Stopel wist te passeren, 1-1.

Vlak voor tijd werd de bal op de stip gelegd door scheidsrechter Smit. Aanvoerder Stephan Lamers nam zijn verantwoordelijkheid en schiet v.v.Hellendoorn 1 naar de 3 punten.

Eindstand: 2-1

Aankomende zaterdag speelt ons vlaggenschip een wedstrijd in Oldenzaal tegen De Esch 1. Aftrap op Sportpark De Weschterik, 14:30uur.