Voorlopige competitie indeling, aanvangstijd VVH 1 naar 14.30 uur

18 juli 2019 19:15

De KNVB heeft de competitie indelingen van de A- en B- categorie bekend gemaakt. De voorlopige indeling is terug te vinden op www.voetbal.nl. De publicatie van de nummering volgt op 18 augustus

v.v. Hellendoorn 1 is speelt net als afgelopen seizoen in de 3e klasse D. Nieuwkomers in deze competitie zijn AJC'96, Bruchterveld, De Esch en Oranje Nassau. De thuiswedstrijden van ons eerste elftal zullen komend seizoen om 14.30 uur beginnen. Diverse trouwe supporters hadden deze wens al diverse keren ingediend. Na de implementatie van de nieuwe spelvormen bij de pupillen, en de daarbij gewijzigde speeltijden, heeft het wedstrijdsecretariaat de bezetting van ons sportpark en de verdeling van de wedstrijden opnieuw bekeken. Wij zijn blij aan de wens van de trouwe supporters te kunnen voldoen.

v.v. Hellendoorn Vr1 zal komend seizoen uitkomen in de 3e klasse 7. Voor onze dames staan er volgend seizoen twee derby's op het programma. De Zweef Vr1 is namelijk overgekomen van de Zondag afdeling en zal in deze klasse instromen. Net als afgelopen seizoen zullen de thuiswedstrijden van Vr1 om 15.00 uur beginnen.

Competitie indeling Heren 1 en Vr1

AJC '96 1