A.s. Zaterdag - Onderling toernooi 2019

20 juni 2019 11:45

Aanstaande zaterdag staat ons onderling toernooi weer op het programma. Achter de schermen is de organisatie weer druk bezig geweest met de voorbereidingen op dit jaarlijkse evenement. We hebben dit jaar 10 teams en de leiders van alle teams hebben via Edwin Brandwacht bericht gekregen. Alle teams hebben een eigen “WhatsApp”groep, en hier komt alle informatie in te staan.

Alle wedstrijden worden gespeeld op ons hoofdveld, waarbij veld 1 aan de boszijde is en veld 2 tegenover de kantine. De wedstrijden duren 13 minuten.  De shirts worden weer geregeld door onze sponsoren, graag overige zelf meenemen (sokken/broek)

Om 13:00 starten we met de eerste wedstrijden!

Na afloop is er uiteraard weer een “After Party” met veel gezelligheid, voldoende drinken, lekker muziekje en lekker eten ! Het beloofd een zonnige dag te worden! Als klap op de vuurpijl komen de Helderse Klepperbloazers rond de klok van 18:30!

Toch nog mee willen doen aan het onderling toernooi? Meld je dan even via de mail bij: [email protected]

Via deze weg willen we alle sponsoren bedanken voor het mede mogelijk maken van het onderling toernooi!