Cookie beleid v.v. Hellendoorn

De website van v.v. Hellendoorn is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Inleveren materialen op maandag 24 juni !

Inleveren materialen op maandag 24 juni !

18 juni 2019 9:00


Zoals reeds eerder aangekondigd wordt op maandagavond 24 juni alle materialen ingezameld. Hierbij willen jullie informeren over de planning en wat er precies allemaal moet worden ingeleverd. Tevens willen wij jullie wat praktische tips meegeven.

Wanneer?                               
Maandagavond 24 juni
 
Hoelaat?
19:00 uur                F-League, JO8 en JO9

19:30 uur                O11
20:00 uur                O13 en O12
20:30 uur                O15
21:00 uur                O19, O17 en Senioren


Wat moet je inleveren?

  • Tas met wedstrijdkleding
  • Trainingspakken
  • Watertas
  • Kratje met bidons
  • Grensrechtervlaggen
  • Keeperhandschoenen, JO8, JO9, JO11 en MO11
  • Consumptiemunten die nog niet zijn gebruikt kunnen ook worden ingeleverd

Aan de leiders het verzoek om tijdig te zorgen dat de spelers hun trainingspak schoon bij jullie inleveren. Wacht hier niet mee tot het laatste moment!!

In tegenstelling tot andere jaren hoeven de ballen en sleutels van de materialenkasten niet te worden ingeleverd. De sleutels zijn onlangs reeds ingeleverd en worden deze week uitgegeven aan de trainers en leiders van de nieuwe teams. De ballen zijn reeds door ons gecontroleerd. Heb je toch nog materialen in de materialenkast liggen die je in moet leveren, dan is het verstandig om contact op te nemen met de trainer van het nieuwe team of met Huub Rensen om de materialenkast te openen. Huub Rensen is 24 juni ook aanwezig.

Belangrijke aandachtspunten en tips:

  • Wacht niet met het inzamelen en controleren van de materialen tot het laatst, maar doe dit eerder!
  • Leiders & trainers moeten de materialen inleveren van het betreffende team waarvan ze het afgelopen seizoen leider zijn geweest.
  • Alle leiders en trainers die volgend seizoen stoppen als leider of trainer dienen hun leidersjassen en/of trainingspak in te leveren.
  • Leiders en trainers die volgend seizoen actief blijven als leider/trainer hoeven hun kleding van VVH niet in te leveren.

 

Mochten er verder vragen zijn dan horen wij het graag.


Bestuur en Jeugdbestuur v.v. Hellendoorn

 

 

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!