a.s. zaterdag: SC Rouveen 1 - Kvv Quick'20 1 op Sportpark de Voordam

14 juni 2019 17:15

Morgen staat er een prachtig affiche op het programma. Op ons sportpark wordt de finalewedstrijd tussen SC Rouveen1 en Kvv Quick'20 Za1 gespeeld.

De winnaar van deze wedstrijd promoveert naar de tweede klasse. Quick'20 is bekend in Hellendoorn, want het zat dit seizoen bij v.v. Hellendoorn in de competitie. De trainer van SC Rouveen is ook bekend in Hellendoorn. Eddy Zwijnenberg was enkele seizoenen geleden de trainer/coach van v.v. Hellendoorn 1 en promoveerde met dit team naar de tweede klasse. De aftrap van de wedstrijd is om 14.30 uur. De entree is voor alle bezoekers GRATIS. Wij heten alle bezoekers uit Rouveen en Oldenzaal en alle overige supporters alvast van harte welkom op ons sportpark en wensen iedereen een sportieve en plezierige wedstrijd toe.