Hoofdtrainer Bart Benneker blikt terug op het afgelopen seizoen!

11 juni 2019 8:45

Het seizoen zit er al een aantal weken op. Het seizoen kende sportief gezien pieken en dalen. Na een sterke start zijn we lang in staat geweest om terechte kampioen PH bij te benen. Daarna werden het spel en de resultaten, mede door een fase die gekenmerkt werd door veel blessures, wisselvalliger. Wat niet wisselvalliger werd was de support van u als trouwe supporter. Zowel in thuis- als uitwedstrijden hebben we vaak velen van jullie mogen verwelkomen. De genomen moeite werd niet altijd beantwoord met oogstrelend spel of een gewenst resultaat. Ondanks dat werd er, soms door weer en wind, de moeite genomen om ons telkens weer aan te moedigen. Hiervoor wil ik u, mede namens de gehele selectie en begeleiding, hartelijk danken.

Kijkend naar de ranglijst kunnen we tevreden zijn met een eindklassering op de vijfde plaats. Ondanks dat heerste er na de laatste wedstrijd een lichte nasmaak. 25 speelronden lang hebben we ons weten te vestigen in de top 4, maar het gaat erom waar je aan het eind van de competitie staat. Plaats vijf, net niet genoeg voor de nacompetitie. Dat zorgt ervoor dat we voor volgend seizoen weten wat ons te doen staat. De volgende stap zetten, bepaalde zaken beter uitvoeren en uiteindelijk wederom er alles aan doen om de nacompetitie te bereiken.

Aan de groep zal het niet liggen, een jaar lang is er week in week uit met veel inzet en overtuiging getraind. De neuzen staan dezelfde kant op, iedereen weet wat er gevraagd wordt om in de top mee te kunnen draaien, nog meer dan we het afgelopen seizoen hebben kunnen geven. Aan ons de uitdaging om ervoor te zorgen dat we dit in het aankomende seizoen tot uiting kunnen brengen.

Vol met ambities maken we ons op voor een nieuw seizoen waarin we uiteraard het hoogst haalbare nastreven. We hopen dat we volgend seizoen weer op dezelfde onvoorwaardelijke steun kunnen rekenen, in voor- en tegenspoed. Samen maken we v.v.Hellendoorn.

Bart Benneker
Trainer/coach v.v. Hellendoorn 1