Tennis Club Hellendoorn biedt leden v.v. Hellendoorn gratis tennis in de zomermaanden aan.

6 juni 2019 10:45

Onze buren van Tennis Club Hellendoorn hebben speciaal voor de leden van de v.v. Hellendoorn een uniek aanbod. In de maanden juni tot en met augustus 2019 is een speciaal gratis zomerlidmaatschap. Je kunt deze maanden onbeperkt vrij tennissen, je kunt je daarvoor individueel opgeven of samen met je teamgenoten. Je kunt tennissen wanneer het jou uitkomt, je krijgt een gratis clinic van een gecertificeerde trainer en doet mee aan een eindtoernooi.Al met al een mooie gelegenheid om fit te blijven en van een andere mooie sport te kunnen genieten.

Gratis tennisles in de vorm van een clinic
Om je op weg te helpen, bieden we iedere deelnemer van de VVH een gratis clinic aan van 2 uur en wel op zaterdag 6 juli 2019. De clinic is van 10:00 uur tot 12:00 uur.

Tennisrackets
In de kantine liggen tennisrackets, die je gratis kun gebruiken (na afloop weer terugzetten).

Tennisballen
Omdat je zonder tennisballen niet kunt tennissen, bieden we iedere deelnemer van de VVH gratis 4, door de KNLTB goedgekeurde, tennisballen aan. Deze kun je behouden!

• JE ONTVANGT EEN LIDMAATSCHAP VOOR DE MAANDEN JUNI – JULI EN AUGUISTUS 2019 OM VRIJ TE TENNISSEN, WANNEER HET JOU UITKOMT.

• JE KRIJGT EEN GRATIS CLINIC ONDER BEGELEIDING VAN EEN GECERTIFICEERDE TRAINER

• JE NEEMT DEEL AAN HET ZOMER CHALLENGE EINDTOERNOOI

• KOSTEN LIDMAATSCHAP –  CLINIC en DEELNAME EINDTOERNOOI:  GEEN -  GRATIS

Wij dagen je uit om binnen drie maanden klaar te zijn voor het Zomer Challenge eindtoernooi. Doe je mee?
Voor meer informatie of aanmelden, neem je contact op met tennisleraar Wim Goos 06 51 64 64 91 of [email protected]

Tennis Club Hellendoorn
Imminkservestraat 2
7447 AZ Hellendoorn
www.tchellendoorn.nl
Telefoon kantine: 0548-656134

We vinden dit een mooi gebaar van onze sportburen, die overigens volgende week hun 40 jarig jubileum vieren.
Daarvoor alvast van harte gefeliciteerd!