Kampioenswedstrijd voor v.v.Hellendoorn MO15-1

17 mei 2019 13:15

Het einde van de competitie nadert. Er moeten nog 2 wedstrijden gespeeld worden en de vraag luidt: wie staat aan het eind van de rit bovenaan? Grote favoriet is ons eigen v.v. Hellendoorn MO15-1. Aan het roer van dit geweldige vlaggenschip staan wij: Kim, Femke (niet Louise) en Emma. Met een comfortabele 3 punten voorsprong kan het deze zaterdag gebeuren, dat waar we het hele seizoen al voor gestreden hebben: het kampioenschap

Daarvoor is echter een overwinning op SJO FC Dalfsen MO15-2, dat vorige week knap wist te winnen, een vereiste. Maar de overwinning is in zicht! En met Dinise in de goal hoeven we ons natuurlijk nergens zorgen over te maken; die haalt alle ballen uit alle hoeken! Maar zo ver hoeft het natuurlijk niet te komen; met Danique strak op haar man komt niemand er langs. Danique vliegt erin en beukt ze allemaal weg. Voor niemand bang! Een pure verdediger. Aan de andere kant hebben we Marit. Geen man is Marit te snel; Langs de zij van haar tegenstander rent ze mee totdat ze het perfecte moment ziet om in te grijpen, Marit hapt nooit mis! Op de voorstopperplek hebben we Alissa staan. Alis lijkt een rustige meid en dat zie je dan ook terug in haar rust in het veld. Maar de spits kan geen kant op bij haar, er wordt gezegd dat de tegenstander nog steeds in haar broekzak zit... En wanneer het toch eens misgaat hebben we nog onze laatste man, Isa. En Isa is net een john Deere trekker; rent het hele veld over, is overal op tijd om in te grijpen, nooit moe!

Om het spel te creëren op het middenveld en iedereen op hun plek te zetten hebben we Melissa. Misschien wel een van de fanatieksten! En met haar steekpassjes stuurt ze de spitsen altijd de goede kant op. Aan haar zijde wordt ze aangevuld door Noa. Ze oogt  misschien wat verlegen, maar deze krullende knot is onverschrokken in het veld en gaat voor geen enkele tegenstander opzij. Aan de andere kant staat Meike. Wanneer zij niet aan de klets is met Alissa, is Meike ook zeker niet vies van een beuk; die maakt het haar mannetje wel lastig! En dan hebben we natuurlijk nog de voorhoede, de mensen die de goals moeten maken! Onze enige echte linkspoot Iris staat op haar favoriete linker plekje, waar ze dan ook ALLEEN met links haar man passeert en wanneer het nodig is even een goaltje maakt. Aan de rechterkant loopt Erya, die vaak de hele flank meepakt. Erya is een echte dribbelqueen die menig tegenstander het bos in stuurt met haar kapjes. Wanneer het kan pakt Erya natuurlijk ook graag een goaltje mee. Maar ook Anniek is een echte dribbelqueen: wanneer zij de turbo aan heeft gezet kan geen mens haar meer bijhouden, ze vliegt over het veld! Maar dat is niet het enige, Anniek is van alle markten thuis: ook verdedigen of op het middenveld, het maakt haar niets uit!

Op de spits positie staan Tessa en Sam, onze langpoten! Tess heeft altijd een fanatieke drive naar voren, en kan met haar lange benen vaak nog net het scorende balletje aantikken. Sam als killerspits, weet precies waar ze moet staan op welk moment, wanneer je even niet oplet heeft Sam er al weer eentje ingeprikt?! Met zo'n geweldige fanatieke,  maar vooral gezellige groep meiden hebben wij als trainers er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. Dus aan mo15-1: vrijdagavond vroeg naar bed, zaterdag topfit! En lekker voetballen zoals jullie het hele seizoen gedaan hebben, pak ze! En dan komt het helemaal goed (met dat feestje)

Groetjes van de trainsters!!!