Invulling trainers jeugd seizoen 2019-2020

12 april 2019 19:15

Graag willen we jullie informeren over de stand van zaken wat betreft de invulling van trainers voor de jeugdselectieteams voor het seizoen 2019-2020

Arjan Eshuis wordt volgend seizoen de trainer/coach van v.v. Hellendoorn JO19-1. Arjan is 36 jaar en woont in Nijverdal. De afgelopen jaren heeft Arjan diverse jeugdteams bij SVVN en Hulzense Boys getraind. Momenteel is hij trainer bij MVV'29 JO17-1. Arjan is de opvolger van Martin Heetkamp die de huidige trainer is van JO19-1.

Niek Huis in 't Veld blijft volgend seizoen de trainer/coach van v.v. Hellendoorn JO17-1.  Niek heeft dit team momenteel ook onder zijn hoede. Zowel v.v. Hellendoorn als Niek zijn tevreden over de prettige samenwerking. Ook zal Niek onderdeel uit blijven maken van de groep keeperstrainers die de keeperstraining verzorgen.

v.v. Hellendoorn JO15-1
wordt komend seizoen getraind door Wesley Peeters. Wesley is 20 jaar, woont in Rijssen, en heeft er op jonge leeftijd voor gekozen zich te richten op het trainersvak en heeft hiervoor de benodigde diploma's behaald. Als trainer is Wesley actief geweest bij de jeugd van Excelsior'31 en SVVN JO15-1. Wesley is de opvolger van Gerben Hakkert. Gerben heeft onlangs aangegeven na afloop van dit seizoen te stoppen als trainer.

Milan Kok wordt volgend seizoen de trainer van v.v. Hellendoorn JO13-1. Momenteel is Milan de trainer van JO11-1. Milan wil zich als trainer graag verder ontwikkelen en gaat daarom volgend seizoen de trainersopleiding UEFA C / TC-III volgen. Roan Nahuis zal de assistent trainer worden en op de zaterdagen zal ook Richard Bouwhuis met zijn kennis en ervaring het trainersduo ondersteunen. Milan, Roan en Richard zijn de opvolgers van Lars Huzen en Jesse van den Berg die de afgelopen jaren JO13-1 succesvol hebben getraind. Lars heeft recentelijk aangegeven de rol als trainer/coach komend seizoen niet meer te kunnen combineren met zijn werk en opleiding. Hijblijft betrokken bij de afdeling voetbal en zal volgend seizoen jonge talentvolle trainers gaan begeleiden. Ook Jesse blijft actief binnen onze vereniging. Naast zijn rol in de Technische Commissie zijn we met Jesse nog in gesprek over een andere rol.

Maarten Kok en Kay Laarman zijn in het seizoen 2019-2020 de trainers van v.v. Hellendoorn JO11-1. Maarten en Kay hebben de afgelopen jaren als duo al diverse jeugdteams getraind en hebben dit seizoen v.v. Hellendoorn JO9-1 onder hun hoede. Ook Maarten zal komend seizoen de trainersopleiding UEFA C / TC-III gaan volgen. Hiermee investeert v.v. Hellendoorn in jonge talentvolle jeugdtrainers om zichzelf verder te ontwikkelen.

Tevens zijn we blij te kunnen melden dat Erwin Looms en André Hopster volgend seizoen de voetbalcoördinatoren blijven. Erwin heeft de selectieteams senioren en JO19 onder zijn hoede. André Hopster blijft de voetbalcoördinator van JO17, JO15, JO13 en JO12. Voor de pupillen (JO11, JO9 en JO8) is v.v. Hellendoorn nog op zoek naar een voetbalcoördinator. Deze vacature staat zowel intern als extern open. Belangstellenden kunnen contact opnemen met Dennis Pronk, 06-48254047 of [email protected].

Als laatste kunnen we ook melden dat Sander Nekkers binnen onze vereniging actief blijft als keepercoördinator. Sander vult deze rol al jaren in en combineert deze functie met een rol als keeperstrainer van de jeugdkeepers van Fortuna Gronau in Duitsland.

Momenteel is de Technische Commissie bezig met de invulling van de trainers voor de meisjesteams en alle onderliggende teams, waarbij de doelstelling is om eind mei alle teams te hebben voorzien van kwalitatief goede trainers.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn