Kaart- en busticket Heracles Almelo - Heerenveen

Op zondag 14 april speelt Heracles Almelo om 12.15u de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen. v.v. Hellendoorn is tijdens deze wedstrijd ‘club van de week’ en speciaal daarvoor hebben we een mooie actie bedacht:Voor het gereduceerde tarief van €10,00 per persoon kunnen leden van v.v. Hellendoorn mee. Dit is de prijs voor busvervoer en een ticket voor de wedstrijd!

Lijkt het je leuk om mee te gaan met vrienden, ouders/verzorgers, team etc, koop dan hieronder een ticket. Aan het eind van deze maand krijgt iedereen die zich heeft opgegeven alle informatie in de mail.

Wees er snel bij, want vol = vol.

We willen graag alle leden de kans geven om mee te gaan naar Heracles Almelo. Mocht het financieel moeilijk zijn om een ticket aan te schaffen, maar wil je wel graag mee? Dat kan. Meld dit even via mail bij [email protected] en we vinden hier een oplossing voor.

v.v. Hellendoorn deelt de gegevens die je invult met Heracles Almelo. De informatie wordt gebruikt om u informatie te sturen over het duel. De (standaard)voorwaarden van de KNVB en Heracles Almelo zijn van toepassing. Restitutie is niet mogelijk.

Foto_heracles.jpg

Bus-en wedstrijdticket Heracles Almelo - Heerenveen (14 april)

Dit formulier is niet meer actief