Aanstaande woensdag: Keepersdag 2024

30 april 11:30  Aanstaande woensdag (morgenmiddag) staat de keepersdag 2024 op het programma! Vele keepers uit de regio zullen hierbij aanwezig zijn. Vanuit verschillende clubs hebben wij aanmeldingen gehad, zoals: UD Weerselo, SDOL, SVVN, De Zweef, Haarle, DES, Vorwärts Epe Deutschland en natuurlijk onze eigen keepers van v.v.Hellendoorn! PEC Zwolle doelman Jasper Schendelaar zal ook aanwezig zijn deze dag! Lijkt het je leuk om te komen kijken? We starten vanaf 13:00uur. Wij wensen alle deelnemers een mooie dag toe!

Aangepaste openingstijden kantine op 4 mei

24 april 15:00  Ook wij als v.v. Hellendoorn staan op 4 mei stil ter nagedachtenis aan alle oorlogsslachtoffers. Daarom willen we iedereen de gelegenheid geven om hier aandacht aan te geven. Hieronder hebben we een aangepast schema voor wat betreft opening en sluiting van de kantine: • 08.30 uur - kantine open • 14.00 uur - keuken open • 18.30 uur - keuken gesloten • 18.45 uur - laatste rondje • 18.50 uur - Tap en bar dicht • 19.00 uur Schoonmaakronde • 19.30 uur Kantine gesloten Kantinecommissie en Bestuur v.v. Hellendoorn

PEC Zwolle keeper Jasper Schendelaar komt naar onze keepersdag!

23 april 18:45  🧤𝗣𝗘𝗖 𝗭𝘄𝗼𝗹𝗹𝗲 𝗸𝗲𝗲𝗽𝗲𝗿 𝗝𝗮𝘀𝗽𝗲𝗿 𝗦𝗰𝗵𝗲𝗻𝗱𝗲𝗹𝗮𝗮𝗿 𝗸𝗼𝗺𝘁 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗼𝗻𝘇𝗲 𝗸𝗲𝗲𝗽𝗲𝗿𝘀𝗱𝗮𝗴 𝘃𝗼𝗹𝗴𝗲𝗻𝗱𝗲 𝘄𝗲𝗲𝗸 𝘄𝗼𝗲𝗻𝘀𝗱𝗮𝗴! Op woensdagmiddag 1 mei organiseren wij een super toffe keep(st)ers dag! Dit is voor alle keepers uit de regio tussen de 10 en 19 jaar. Geweldig nieuws want PEC Zwolle doelman, Jasper Schendelaar komt ook! Ben jij een keeper en wil je alles weten over het keepersvak?! Geef je dan snel op!⚽️ We hebben op deze woensdagmiddag 1 mei plek voor 𝗺𝗮𝘅𝗶𝗺𝗮𝗮𝗹 𝟱𝟬 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗲𝗻. Waar: Sportpark De Voordam Hellendoorn Wanneer: Woensdagmiddag 1 mei 2024 Tijd: 12:30uur tot 16:00 Wie: alle keepers tussen 10 en 19 jaar Kosten: €10,- Aanmelden: www.vvhellendoorn.nl/keepersdag Na het betalen, ben je ingeschreven!

Save the date: Onderling toernooi zaterdag 15 juni

23 april 16:30  Zaterdag 15 juni organiseert de supportersvereniging v.v. Hellendoorn het onderling toernooi. Verdere informatie volgt! (Opgave volgt via de leiders) Tot dan 😍 Supportersvereniging v.v. Hellendoorn

Zaterdag kantine gesloten i.v.m. Koningsdag

22 april 11:15  Aanstaande zaterdag is ons clubhuis de gehele dag gesloten i.v.m. Koningsdag. Bestuur v.v. Hellendoorn