Trainer v.v. Hellendoorn VR1

13 april 20:00  Voor het seizoen 2024/2025 is v.v. Hellendoorn op zoek naar een trainer voor v.v. Hellendoorn Vr1. Onze vereniging is een jonge ambitieuze voetbalvereniging met aandacht voor het sociale aspect. v.v. Hellendoorn Vr1 is een jong en talentvol team welke uitkomt in de derde klasse. meer »

Hoofdtrainer dames 1 v.v. Hellendoorn stopt

12 april 14:45  Het bestuur erkent de inzet en betrokkenheid van hem bij de club en dames 1. Zijn bijdrage aan het team en zijn toewijding aan de voetbaltechnische ontwikkeling van dames 1 worden enorm gewaardeerd door eenieder. v.v. Hellendoorn en het damesteam wenst hem het allerbeste voor de toekomst en bedanken hem voor zijn bijdrage aan de club en het team. De Technische Commissie zal binnenkort beginnen met het proces om een geschikte opvolger te vinden die de visie en ambities van de vereniging kan voortzetten. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met voorzitter Rikjan Schuttevaar. Bestuur v.v. Hellendoorn

Informatie Heracles Almelo - Heerenveen

9 april 9:30  Aanstaande zondag gaan wij met onze club een wedstrijd bezoeken van Heracles Almelo - Heerenveen. Voor iedereen die zich heeft opgegeven, hierbij de informatie. meer »

Keepersdag 2024

5 april 12:45  Keepers uit de regio, opgelet! Op woensdagmiddag 1 mei organiseren wij een super toffe keep(st)ers dag! Dit is voor alle keepers uit de regio tussen de 10 en 19 jaar. We hebben plek voor maximaal 50 personen. Waar: Sportpark De Voordam Hellendoorn Wanneer: Woensdagmiddag 1 mei 2014 Tijd: 12:30uur tot 16:00 Wie: alle keepers tussen 10 en 19 jaar Kosten: €10,- Aanmelden: www.vvhellendoorn.nl/keepersdag Na het betalen, ben je ingeschreven!

Aanstaande vrijdagavond: medewerkersavond 2024

4 april 22:30  Zoals te doen gebruikelijk staan we eens per jaar echt even stil bij de inzet van alle medewerkers van v.v. Hellendoorn. Een mooi en goed gebruik om dankbaarheid te tonen voor diegenen die direct en indirect een mooie, belangrijke en essentiële bijdrage leveren aan onze vereniging. Door jullie bijdrage wordt het sporten voor onze leden mogelijk gemaakt. Hoe klein of groot deze bijdrage ook is, we zijn er hartstikke blij mee en dankbaar voor! 𝗩𝗿𝗶𝗷𝗱𝗮𝗴 𝟱 𝗮𝗽𝗿𝗶𝗹 𝗶𝘀 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗱𝗲𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗿𝘀𝗮𝘃𝗼𝗻𝗱 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗶𝘁 𝘀𝗲𝗶𝘇𝗼𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗽𝗹𝗮𝗻𝗱. 𝗩𝗮𝗻𝗮𝗳 𝟮𝟬.𝟬𝟬 𝘂𝘂𝗿 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗷𝘂𝗹𝗹𝗶𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗿𝘁𝗲 𝘄𝗲𝗹𝗸𝗼𝗺 𝗶𝗻 𝗼𝗻𝘇𝗲 𝗸𝗮𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲. Graag willen we jou als medewerker van v.v. Hellendoorn dan ook van harte uitnodigen voor een gezellige avond. Er is onder het genot van een hapje en drankje volop gelegenheid om bij te praten en te genieten van een leuke en gezellige avond. De medewerkersavond is voor iedereen vanaf 18 jaar. Voor vrijwilligers onder de 18 jaar organiseren we net als voorgaande jaren een leuke andere activiteit. Hier ontvangen deze vrijwilligers in de komende weken persoonlijk bericht over. Graag tot vrijdag 5 april, aanvang: 20:00uur, Namens bestuur v.v. Hellendoorn, Rikjan Schuttevaar Voorzitter

Vele wedstrijden zorgen voor volle velden en overvolle kleedkamers

4 april 21:00  Alle teams van v.v. Hellendoorn zijn volop bezig met hun competitie. Dit seizoen hebben we maar liefst 45 teams binnen v.v. Hellendoorn. Met name op de zaterdagen worden er enorm veel wedstrijden gespeeld. Gemiddeld worden er op zaterdag 20 of meer thuiswedstrijden gespeeld. Dit brengt de nodige uitdagingen mee qua speelvelden en het gebruik van kleedkamers. Op bepaalde momenten zijn de kleedkamers erg vol. We kunnen af en toe extra kleedkamers in de sporthal huren, maar dit is niet altijd mogelijk omdat de sporthal ook in gebruik is. Kortom, het wedstrijdsecretariaat en met name de wedstrijdplanner is wekelijks enorm druk om alles in goede banen te leiden en te zorgen voor een goede verdeling. Dit lukt helaas niet altijd. Het kan daarom voorkomen dat aan bepaalde pupillenteams wordt gevraagd om incidenteel thuis om te kleden en te douchen. We proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken. We vragen jullie begrip hiervoor. Verder vragen we aan de gebruikers om de kleedkamers niet te lang bezet te houden en snel om te kleden en te douchen. Als we hier met z'n allen rekening mee houden kunnen de teams die volgen ook gebruik maken van de kleedkamers. Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking en veel succes in de competitie!

Ga naar archief