In Memoriam – Jos Heuver

25 april 2023 11:00

Afgelopen vrijdag 21 april bereikte ons het trieste bericht dat Jos Heuver op 63-jarige leeftijd is overleden.

Jos was een gewaardeerd lid van onze vereniging en is actief geweest als vrijwilliger en voetballer. Jos heeft in het verleden gevoetbald bij SOS en is jarenlang leider geweest van ons voormalige zesde elftal. De zaterdagmiddagen waren voor hem een uitje onder het genot van een biertje in de kantine. Ook was Jos op de maandagavond aanwezig op onze kaartavond. Kaarten was zijn grootste hobby.

We gaan Jos missen, hij was altijd goed gehumeurd en vriendelijk voor iedereen.

Er is gelegenheid om afscheid van Jos te nemen en de familie te condoleren op woensdag 26 april van 9.45 uur tot 10.15 uur in het Uitvaartcentrum, Duivecatelaan 1 te Nijverdal.

De crematie zal in besloten kring plaatsvinden.