Bezoek bij de koploper: Rigtersbleek 1 - v.v. Hellendoorn 1

20 januari 2023 8:45

Aanstaande zaterdag speelt ons eerste elftal een belangrijke wedstrijd in Enschede! Het elftal van hoofdtrainer Bart Benneker gaat op bezoek bij de koploper uit de competitie, Rigtersbleek! Een mooi affiche tussen de nummer 1 en 2 van de competitie. Rigtersbleek staat momenteel bovenaan met 30 punten uit 10 wedstrijden en heeft daarmee alle wedstrijden nog gewonnen. Een knappe prestatie!

v.v. Hellendoorn staat op plek 2 met 23 punten uit 10 wedstrijden. Kan ons eerst elftal het gat kleiner maken met de koploper? Daar kunnen we jullie support heel goed bij gebruiken!

Aftrap op Sportpark Rigtersbleek in Enschede, 15:30uur.

Tot morgen!