Voetbalcafé v.v. Hellendoorn met Wout Brama, Bram van Polen en Ramon Zomer

17 januari 2023 8:15

Aanstaande woensdagavond staat er een voetbalcafé op het programma! v.v. Hellendoorn verwelkomt drie (ex)voetballers die hun sporen hebben verdiend bij diverse profclubs in Overijssel te weten Wout Brama, Bram van Polen en Ramon Zomer. Tijdens het Voetbalcafé v.v. Hellendoorn zijn zij de sprekers. Bert van Losser is de presentator deze avond. Tijdens deze avond vertellen de mannen anekdotes uit hun voetbalcarrière.

Voetbalcafé begint om 19.30 uur (inloop 19:00) en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Een gezellige en interessante avond voor jong en oud!

Leden, vrijwilligers en sponsoren kunnen zich gratis opgeven via: [email protected] (Let op laatste plekken).