Denny van Gaal nieuwe assistent trainer v.v. Hellendoorn 1

16 januari 2023 9:00

Denny van Gaal wordt met ingang van het seizoen 2023/2024 de nieuwe assistent trainer van v.v. Hellendoorn 1. Denny is hiermee de opvolger van Arjan Eshuis, die volgend seizoen trainer/coach wordt van v.v. Hellendoorn JO19-1

Denny van Gaal is 38 jaar en woont in De Kruidenwijk. Hij is getrouwd en is de trotse vader van drie dochters. Denny heeft zelf bij de Hulzense Boys en SVVN gevoetbald en was tijdens die periode tevens jeugdtrainer bij deze verenigingen. Vijf jaar geleden heeft Denny zijn actieve voetbalcarrière beëindigd. Vervolgens is hij trainer geworden bij Excelsior’31 Onder de 23 en is hij assistent trainer geweest bij Hulzense Boys 1. Momenteel is Denny bezig aan zijn tweede seizoen als trainer/coach van Hulzense Boys 2. Denny is in bezit van de trainersdiploma’s UEFA C / TC-III en Uefa B / TC-II.

De gevoerde gesprekken tussen de Technische Commissie en Denny van Gaal zijn op een zeer prettige en goede manier verlopen. Wij hebben de overtuiging dat Denny met zijn kennis en gedrevenheid van meerwaarde kan zijn bij ons eerste elftal.

Wij heten Denny van harte welkom bij onze vereniging en wensen hem veel plezier en succes!

Technische Commissie v.v. Hellendoorn
vangaal.png