Kampioen: v.v. Hellendoorn MO20-1!

10 januari 2023 13:30

Zaterdag was het D-Day voor v.v.Hellendoorn MO20-1. Bij winst op Sparta Enschede MO20-1 kon het kampioenschap in de 1e klasse (fase 2) worden binnengehaald. Na een gezellig ontbijt en een videoanalyse van een eerder gespeelde wedstrijd was het tijd om ons klaar te maken voor de wedstrijd. Om 12:30 was de aftrap en we begonnen goed binnen 5 min scoorden we de 1-0 en de ruststand was 3-0 na het laatste fluitsignaal stond de stand 4-1 op het scorebord en kon het feest gevierd worden samen met de Klepperbloazers en de vele aanwezigen op de gezellige nieuwjaarsreceptie.

Als MO20-1 willen we iedereen bedanken voor de support en felicitaties! ⚽️🥳

Foto's: Gerda Remmelts