Programma midwintertoernooi & nieuwjaarsreceptie

6 januari 2023 21:00

Midwintertoernooi: We starten zaterdag om 11:00 uur (10:30 uur aanwezig) met het natuurlijk met een kop koffie en een heerlijke krentewegge. Mocht je toch niet op de lijst staan, gewoon komen want je kunt altijd meedoen! De indeling staat op de website. Natuurlijk zorgt de Supp. vv Hellendoorn weer voor een heerlijke lunch.

Nieuwjaarsreceptie: Aansluitend staat de nieuwjaarsreceptie op het programma! Het bestuur nodigt alle leden, supporters, vrijwilligers, sponsoren en alle andere betrokkenen van harte uit om te proosten op het nieuwe jaar. U bent van harte welkom in ons clubgebouw vanaf 16:00uur.

Onze voorzitter Rikjan Schuttevaar zal tijdens deze receptie even kort terugblikken op het afgelopen jaar en natuurlijk kijken we uit naar een mooi en sportief 2023 voor onze vereniging. Tijdens de nieuwjaarsreceptie zal er weer een viskar vol lekkere haringen in de kantine staan.

Afsluitend natuurlijk weer volop gezelligheid met dit jaar de De Helderse Klepperbloazers 🎺.

U bent van harte welkom!