Wedstrijdprogramma januari

3 januari 2023 8:00

Na een korte winterstop gaat de bal komend weekend weer rollen. Aanstaande zaterdag (7 januari) wordt het traditionele Midwinter Toernooi georganiseerd voor de Senioren teams en O19. De wedstrijden worden in sporthal De Voordam gespeeld, de aftrap is om 11.00 uur.

Voor v.v. Hellendoorn MO20 staat er aanstaande zaterdag direct een belangrijke competitiewedstrijd op het programma. v.v. Hellendoorn MO20 speelt om 12.30 uur thuis tegen Sparta Enschede MO20-1. Bij winst is ons MO20 kampioen.

Op zaterdag 14 januari organiseert de Jeugd Activiteiten Commissie voor de jeugdteams O7 t/m O17 winteractiviteiten. Verdere informatie hierover volgt binnenkort via de Jeugd Activiteiten Commissie.

Op zaterdag 21 januari staan er voor diverse teams al weer competitiewedstrijden op het programma.

• Start competitie O8 t/m O11:                     Zaterdag 21 januari
  • Start competitie MO13 t/m MO20             Zaterdag 21 januari
  • Start competitie VVH 1                               Zaterdag 21 januari
  • Start competitie JO13 t/m JO19               Zaterdag 4 februari
  • Start inhaalwedstrijden Senioren              Zaterdag 21 januari

Voor de juniorenteams zijn er in januari diverse oefenwedstrijden georganiseerd.

Bekijk hier het wedstrijdprogramma voor 14, 21 en 28 januari. De competitie indeling voor de jeugdteams (incl. het wedstrijdprogramma) zal tweede week januari bekend worden.

Wedstrijdsecretariaat v.v. Hellendoorn