Einde seizoen voor v.v. Hellendoorn 1

15 juni 2022 8:45

Afgelopen dinsdagavond stond de tweede nacompetitiewedstrijd op het programma. Op een vol Sportpark Gagelman in Nijverdal was De Zweef de tegenstander voor ons eerste elftal. De winnaar speelt aanstaande zaterdag de finale en voor de verliezer is het einde seizoen. Dat deze wedstrijd leeft in de gemeente Hellendoorn, dat mag duidelijk zijn.

v.v. Hellendoorn kwam via een prachtige corner op een 0-1 voorsprong via Carlos Lopes Macedo. In de 32e minuut was het Daniël Jannink die De Zweef terug bracht in de wedstrijd, 1-1.

Snel na rust kwam De Zweef op 2-1 voorsprong via Lars Spijkerman en kort daarna was het Anthony Wennemers die een mooie aanval af sloot met een doelpunt, 3-1.

v.v. Hellendoorn zette alles op alles om aansluiting te vinden en kwam terug op 3-2 via Bram Kamphuis. Met nog 20 minuten op de klok was het v.v. Hellendoorn die op zoek ging naar de 3-3. In een spannende slotfase met veel kansen, lukte het ons eerste elftal helaas niet om de gelijkmaker te maken. Einstand 3-2.

Helaas is het ons eerste elftal niet gelukt om te promoveren en daarmee spelen we volgend seizoen wederom in de 3de klasse.

Het elftal van hoofdtrainer Bart Benneker heeft er alles aan gedaan met elkaar om te promoveren, Een flinke teleurstelling, waarbij de geleverde inspanning niet is beloond. We zijn trots op ons eerste elftal en technische staf. Een groot compliment ook voor de supporters, die afgelopen seizoen massaal het eerste elftal hebben gesteund uit en thuis. Dank jullie wel daarvoor.

Na de zomerstop gaan wij ons weer voorbereiden op een nieuw voetbalseizoen met nieuwe kansen.

Via deze weg willen wij De Zweef nogmaals hartelijk feliciteren met de overwinning en wensen hen veel succes in de finale aankomende zaterdag.
_MG_0016.jpg_MG_0308-2.jpg
_MG_9882.jpg