Dinsdagavond: De Zweef 1 - v.v.Hellendoorn 1

13 juni 2022 21:30

𝙀𝙚𝙣 𝙠𝙧𝙖𝙠𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙙𝙚 𝙣𝙖𝙘𝙤𝙢𝙥𝙚𝙩𝙞𝙩𝙞𝙚 …

Aanstaande dinsdagavond (morgenavond) speelt v.v. Hellendoorn 1 haar tweede nacompetitiewedstrijd. Een mooi duel in Nijverdal, de kraker tegen RKSV De Zweef 1! De winnaar van De Zweef - v.v.Hellendoorn speelt zaterdag 18 juni op neutraal terrein de finale tegen SC Rouveen of vv Oene. Bij verlies is het nacompetitie avontuur voorbij en wacht volgend seizoen opnieuw de 3e Klasse.

Er was nog even onduidelijkheid over de tijd en locatie, maar bij deze: Sportpark Gagelman, aftrap 20:00uur.

We kunnen jullie massale steun weer goed gebruiken! Sommige wedstrijden, wil je niet missen!! We willen iedereen wel oproepen zoveel mogelijk met de fiets te komen. I.v.m. de Avondvierdaagse is er waarschijnlijk sprake van extra drukte in de omgeving van het sportpark.

Tot morgen!!