v.v. Hellendoorn KidsFunRun 2022

24 mei 2022 7:15

Hallo spelers, speelsters, ouders/verzorgers en supporters,

Na de succesvolle voorgaande edities organiseren we ook dit jaar weer een v.v. Hellendoorn KidsFunRun. Dit keer op vrijdagavond 10 juni 2022. De start is om 19.30 uur.

De KidsFunRun is een sponsorloop georganiseerd voor alle jeugdleden van v.v. Hellendoorn. Samen met je teamgenoten zoveel mogelijk rondjes lopen over een parcours vol obstakels, onder begeleiding van de stevige beats van een DJ met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onze mooie club. De opbrengst komt ten goede aan de jeugdafdeling van v.v. Hellendoorn.

De KidsFunRun kort samengevat: “op een leuke, gezellige en sportieve manier geld inzamelen voor v.v. Hellendoorn”.

KLIK HIER VOOR HET SPONSORFORMULIER. Het is de bedoeling dat op dit formulier de gegevens van alle sponsoren ingevuld worden. Je kunt hiervoor mensen in je omgeving benaderen. Denk aan ouders, opa’s/oma’s, buren, vrienden, bedrijven etc. De sponsoren kunnen alleen sponsoren door middel van een vast bedrag, dit bedrag dient bij opgave direct betaald te worden. Op vrijdagavond 10 juni kan tussen 19.00 en 19.15 uur het formulier, inclusief je opgehaalde geld, ingeleverd worden.

De speler die het meeste geld ophaalt of die de meeste rondjes loopt wint een prijs!

Let op:

- Bij inlevering van je sponsorformulier en het geld ontvang je je eigen, persoonlijke startnummer.

- Bij het invullen van je team, wordt er uitgegaan van de oude teamindeling.

- Het is aan te raden de sponsorloop te lopen op gymschoenen.

- Houd de website, Instagram en Facebook van v.v. Hellendoorn de komende weken scherp in de gaten, hier zal nog extra informatie op komen te staan.

- In verband met de verbouwing van de kleedkamers is het niet mogelijk om bij de voetbal te douchen.

- We zijn nog op zoek naar vrijwilligers, o.a. voor het tellen van de rondes en andere taken. Wil je je hier voor aanmelden? Mail dan je gegevens naar [email protected]

We zien jullie graag allen op vrijdagavond 10 juni vanaf 19.00 uur bij de kantine van v.v. Hellendoorn.

Met vriendelijke groet,

Namens jeugdbestuur & Jeugd Activiteiten Commissie (JAC)

(Voor vragen: [email protected])
Poster-KFR-2022.jpg