Renovatie kleedkamers De Voordam

19 april 2022 8:15

Beste leden, ouder(s) en verzorger(s), Na jaren van voorbereiding is het dan eindelijk zover….. De renovatie van de kleedkamers gaat zeer binnenkort van start. Onze huidige kleedkamers zijn bijna 50 jaar oud en aan onderhoud toe. Het gaat heel erg mooi worden. Begin september kunnen wij gebruik maken van een prachtig vernieuwde kleedaccommodatie.

Voordat we hiervan gebruik kunnen maken moet er grondig worden verbouwd. Graag willen we jullie hierbij alvast informatie geven en tevens vragen om begrip dat we de komende periode amper gebruik kunnen maken van de huidige kleedkamers.

Beperkte capaciteit kleedkamers

• In het weekend van 23 april hebben wij nog 4 eigen kleedkamers beschikbaar
  • Vanaf 30 april zijn alle kleedkamers (3 t/m 10) gesloten en kunnen wij uitsluitend nog gebruik maken van kleedkamer 1 en 2 onder de kantine.
  • In de periode vanaf 30 april proberen wij wekelijks enkele kleedkamers te huren bij sporthal De Voordam. Dit zal niet voor alle zaterdagen mogelijk zijn aangezien de sporthal op bepaalde momenten bezet is.
  • Teams zullen vanaf 30 april op de zaterdagen mogelijk af en toe thuis moeten omkleden en douchen. Teams worden hierover vroegtijdig geïnformeerd door het wedstrijdsecretariaat.
  • Aangezien op zaterdag 14 mei de kleedkamers bij de sporthal de hele dag bezet zijn zullen op deze dag diverse thuiswedstrijden op het sportpark van de tegenstander worden gespeeld. Teams worden hierover vroegtijdig geïnformeerd door het wedstrijdsecretariaat.
  • Ook kan het zijn dat enkele wedstrijden worden verplaatst naar een doordeweekse avond. Dit alles gaat in afstemming met de betreffende teams.
  • Vanaf maandag 25 april vragen wij alle teams om tijdens trainingsavonden thuis om te kleden en te douchen. De reguliere kleedkamers zijn dan niet meer in gebruik.
  • Iedere zondagochtend zijn voor de trainingsgroepen twee kleedkamers gereserveerd bij de Sporthal.

Veiligheid:

De bouwplaats wordt afgesloten met hekken. Wij vragen alle leden deze hekken netjes te laten staan en buiten de bouwplaats te blijven. Veiligheid gaat boven alles!

Met enige regelmaat zullen wij via de website en social media een update geven over de ontwikkelingen en nieuwtjes rondom de renovatie. Wij hopen op ieders begrip voor wat betreft bovengenoemde noodzakelijke aanpassingen. De renovatie is voor ons een zeer groot project wat veel tijd en energie kost. Samen met onze leden, vrijwilligers en aannemers gaan we er iets moois van maken!

Wij hebben het vertrouwen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Vragen omtrent wedstrijdzaken kunnen worden voorgelegd aan het wedstrijdsecretariaat. Alle overige vragen kunnen worden voorgelegd aan het bestuur middels een mail naar [email protected].

Met sportieve groet,

Bestuur v.v. Hellendoorn