Zat: v.v.Hellendoorn 1 - Bruchterveld 1

8 oktober 2021 10:00

Aanstaande zaterdag speelt ons eerste elftal de 3de competitiewedstrijd van het seizoen! Bruchterveld 1 is te gast op Sportpark de Voordam in Hellendoorn.

v.v. Hellendoorn 1 is de competitie goed begonnen, de eerste wedstrijd met maar liefst 8-0 gewonnen van Kloosterhaar. Afgelopen zaterdag stond de derby tegen DES Nijverdal op het programma, deze werd met 0-3 gewonnen. Een mooie start met 11 doelpunten voor en 0 tegen.

Tegenstander Bruchterveld kent dezelfde cijfers met 2 gespeelde wedstrijden, 6 punten. De eerste wedstrijd werd met 1-2 gewonnen van Hardenberg’85 1 en afgelopen zaterdag waren de mannen uit Bruchterveld met 2-0 te sterk voor Voorwaarts V. 1.

Een mooi affiche op Sportpark de Voordam tussen de nummer 1 en 3 van de competitie. De wedstrijd staat onder leiding van Dhr. M. van der Lei.

Tot zaterdag!