Rabobank ClubSupport, stem jij op ons?

5 oktober 2021 8:45

Ook dit jaar doet voetbalvereniging Hellendoorn mee aan de Rabobank clubsupport! Vanaf vandaag (4 oktober) tot 25 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar!

Leden van de Rabobank kunnen via de Rabo Bankieren-app of online bankieren stemmen op initiatieven die zij een warm hart toedragen. (Leden zonder online bankieren ontvangen hierover een brief). De stemperiode voor Rabobank-leden duurt tot 24 oktober.

Hoe meer stemmen v.v. Hellendoorn ontvangt, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank beschikbaar stelt.
We hopen weer veel stemmen te mogen ontvangen en zo een mooi bedrag op te halen voor onze vereniging.

Iedereen alvast enorm bedankt voor het stemmen!

#RaboClubSupport

#decooperatieveRabobank