Wedstrijdsecretariaat v.v. Hellendoorn

8 september 2021 21:00

Na lange tijd stil gelegen te hebben kan er eindelijk weer worden gevoetbald. Het wedstrijdsecretariaat zorgt dat alles in goede banen loopt en organiseert de oefenwedstijden voor de diverse teams. Dit is een hele klus. Wij zijn blij te kunnen melden dat Rob van den Berg en Stephanie Mulder het wedstrijdsecretariaat komen versterken. Rob wordt de nieuwe Wedstrijdplanner. Stephanie wordt de wedstrijdsecretaris van de pupillen O11 t/m O7.

De indeling van het wedstrijdsecretariaat is als volgt:

Knipsel.JPG

We gaan er samen een mooi voetbalseizoen van maken. We wensen alle teams hierin veel succes!

Met sportieve groet,

Wedstrijdsecretariaat v.v. Hellendoorn