Aanstaande vrijdagavond: Kennismaking met de F-league

2 september 2021 18:45

Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur. Ook de F-League van v.v. Hellendoorn gaat binnenkort weer van start. Vanaf vrijdag 3 september wordt iedere vrijdagavond van 18.30 tot 19.30 uur de F-League gespeeld bij v.v. Hellendoorn. Er worden diverse spelvormen/oefeningen gedaan als dribbelen, passen, passeren en schieten met als afsluiting een 4 tegen 4 wedstrijd. Dit alles op een speelse manier. Spelenderwijs leren voetballen ... plezier staat voorop!!

Naast spelvreugde levert de F-League nog meer voordelen op. Het spelen van alleen maar thuiswedstrijdjes biedt een vertrouwde omgeving en vast ritme voor de kinderen. Daarnaast is er door de grootte van de teams meer aandacht voor de ontwikkeling van het individuele kind. Met de F-League willen we zorgen voor een goede doorstroming naar het pupillen competitievoetbal.

Op vrijdag 3 september (morgenavond) wordt er een kennismaking met de F-league georganiseerd. Je kunt dan samen met je kind kunnen geheel vrijblijvend kennis maken met v.v. Hellendoorn, de accommodatie, leden van het jeugdbestuur en de trainers de F-league. Ouder(s) en verzorger(s) en alle kinderen (broertjes en zusjes zijn ook van harte welkom). Wij vragen je wel rekening te houden met de veiligheidsmaatregelingen Covid-19.

Programma kennismakingsavond:

18.00 uur Inloop en ontvangst

18:05 uur Omkleden

18.15 uur Welkomstwoord en informatie door Jeugdbestuur

18:30 uur F-League voor kinderen

19:30 uur Douchen en ranja in kantine

Voor kleding wordt gezorgd. Het enige dat u voor uw kind mee hoeft te nemen zijn sportschoenen (voorkeur voetbalschoenen) en douchespullen.

Aanmelden voor kennismakingsavond:

Om enig idee te hebben hoeveel kinderen en ouder(s) / verzorger(s) wij op de kennismakingsavond mogen verwelkomen, zou het prettig zijn als u een mail stuurt naar [email protected] om u op te geven. Ook eventuele vragen kunnen gesteld worden via dit mailadres.

Alle ouder(s), verzorger(s) en kinderen die enthousiast zijn geraakt hopen wij graag te ontmoeten op vrijdag 3 september. Ook jongens en meisjes die zich al hebben aangemeld voor de F-league zijn van harte welkom en hoeven zich niet nogmaals op te geven.

Met sportieve groet,

Technische Commissie en Jeugdbestuur v.v. Hellendoorn

Trainers F-league v.v. Hellendoorn

v.v. Hellendoorn volgt bij haar activiteiten en op het sportpark de richtlijnen van het RIVM en de protocollen van de KNVB en Gemeente Hellendoorn inzake Covid-19