Overlijden Jos Filart

24 augustus 2021 17:45

Gisteravond bereikte ons het trieste bericht dat Jos Filart op 65-jarige leeftijd is overleden.

Jos was een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging en hij heeft heel veel voor onze vereniging betekend. Jos is 50 jaar een hele actieve en betrokken vrijwilliger van onze vereniging geweest en we deden nooit een tevergeefs beroep op hem. Altijd stond hij klaar.

De komende dagen zullen we in overleg met de familie op passende wijze stilstaan bij het overlijden van Jos.

Wij wensen zijn zussen en zwagers, verdere familie, (voetbal) vrienden en bekenden veel sterkte in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn