Seizoensaftrap bij v.v. Hellendoorn

20 augustus 2021 10:15

Aanstaande zaterdag (21 augustus) vindt de aftrap voor het nieuwe voetbalseizoen plaats. De gehele dag worden er diverse voetbalactiviteiten georganiseerd voor alle teams. De aftrap wordt om 9.00 uur gedaan door de jongste jeugd. Voor de jeugd Onder 7 jaar tot en met Onder 10 jaar wordt door de spelers en trainers van ons eerste elftal een trainingsochtend georganiseerd. Het belooft een spectaculaire training te worden. Aansluitend op deze training is het de beurt aan Jeugd Onder 11 tot en met Onder 13 jaar. Ook voor deze jongens en meisjes organiseert het eerste elftal een leuke training.

Voor de juniorenteams zijn er oefenwedstrijden (thuis en uit) georganiseerd. Het middagprogramma wordt gevuld door de Seniorenteams.

v.v. Hellendoorn 1 speelt om 14.30 uur tegen PH Almelo. De aftrap is om 14.30 uur op sportpark De Voordam. Voor Dames 1 staat er een oefenwedstrijd, uit tegen Oranje Nassau Vr1 op het programma. De lagere seniorenteams, zowel zaterdag als zondag, spelen onderlinge oefenwedstrijden.

Naast de wedstrijd van ons eerste elftal staat er nog een ander prachtig affiche op het programma. Om 14.30 uur is de aftrap tussen Zondag 2 en Zaterdag 3 in strijd om de Quatschbokaal. Zowel Zondag 2 als Zaterdag 3 schijnen helemaal klaar te zijn voor deze geweldige strijd!

Bekijk hier het volledige programma voor aanstaande zaterdag. Iedereen is van harte welkom om na lange tijd weer eens een training of wedstrijd te komen kijken op ons sportpark. De koffie staat klaar!! We gaan er een mooie dag van maken!