Oproep: Vrijwilligers achter de bar & keuken

24 juli 2021 10:00

Om in de toekomst de huidige openingstijden van onze kantine te kunnen behouden zijn wij naarstig op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die hier graag hun steentje aan bij willen dragen.

Vrijwilligerswerk is namelijk hartstikke goed en belangrijk werk.

Dankzij onze vrijwilligers kunnen we de kantine open houden op door de weekse avonden en in de weekenden.

De sportkantine van v.v. Hellendoorn is een belangrijk onderdeel van onze vereniging, het is een ontmoetingsplaats voor leden, tegenstanders en bezoekers. Daarnaast is de sportkantine een belangrijke inkomstenbron voor onze club.

Met name op de volgende avonden/dagen hebben we dringend hulp nodig om de kantine open te houden:

• Dinsdagavond (cyclus van ca 4 weken) 19.00 uur tot ca 22.30 uur
  • Zaterdagmiddag (cyclus van ca 6 weken) groep van ca 4-6 personen die afwisselend werken van 13.00 uur tot 19.00 uur ( bezetting minimaal 3 personen)
  • Zondagochtend tussen 8.00 uur en 13.00 uur

Uiteraard kunnen we je ook gebruiken op andere dagen.

We doen met name een beroep op de jongere generatie van ons, leeftijd tussen 20 – 50 jaar en uiteraard daarboven mag zeker ook.

Lijkt het je leuk om met een groep enthousiaste vrijwilligers samen te werken, laat ons dan je naam en telefoonnummer weten via onderstaand mailadres, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Namens de kantinecommissie,

Hans Schutmaat