Vacature Medewerk(st)er keuken

8 juli 2021 15:45

Ben jij 16 jaar of ouder, enthousiast en op zoek naar een leuke (bij) baan op de zaterdag dan hebben wij die voor jou.

Wat ga je doen en wat bieden we jou?
Je gaat deel uit maken van een enthousiast team dames en heren binnen de keuken van de voetbalvereniging Hellendoorn. Je zorgt er samen voor dat de voorbereidingen getroffen worden voor bijvoorbeeld broodjes gezond etc. Daarnaast zorg je voor een heerlijk frietje of broodje hamburger en dit alles volgens de geldende HACCP richtlijnen. De werktijden zullen zijn vanaf 11.00 uur tot omstreeks 19.00 uur.

Wij bieden je een oer gezellige werksfeer en een jaarlijks terugkerende medewerkers avond waarop we jou trakteren op een lekker hapje en drankje waarop je lekker kunt bij kletsen met alle andere vrijwilligers die zich inzetten voor onze club!

Ons aanbod:
We bieden je een mooie functie waarop je samen het verschil kunt maken voor onze leden en bezoekers. Je zult hiervoor goede verdiensten ontvangen.

Meer weten?
Ben jij enthousiast over deze functie maar wil je meer weten neem dan contact op met Raymond Overmars via 06-275 70 539 of mail naar [email protected]

Wit_Baan_Post_Vacature_Facebook_Post.png