In Memoriam – Johan Hegeman

29 juni 2021 9:15

Afgelopen zaterdag 26 juni bereikte ons het trieste bericht dat Johan Hegeman vrijdag op 75-jarige leeftijd is overleden. Johan was al op jonge leeftijd lid van s.v. SOS en heeft in zijn jonge jaren gekeept in het eerste elftal van s.v. SOS. Hij was sinds 1 juli 1956 lid van onze vereniging.

Johan zou dus komende donderdag 65 jaar lid zijn. Zijn betrokkenheid heeft hij laten zien op verschillende manieren. Door vrijwilligers van de kantinedienst werden er lange tijd geldzakjes opgehaald bij Johan en zijn vrouw Marietje thuis en deze werden na afloop van de kantinedienst weer bij hen ingeleverd. Ook is Johan leider geweest van het elftal van zijn zoon Ton. En, zoals bij velen wel bekend, had Johan lange tijd rond 5 december een zeer belangrijke taak te vervullen. Meer dan 25 jaar heeft hij de jongste kinderen van s.v. SOS in de kantine op zeer respectabele wijze vermaakt.

Johan kon erg genieten van zijn kinderen en kleinkinderen en was heel betrokken bij hen.

Op donderdag 1 juli tussen 19.00 uur en 20.00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Johan en de familie te condoleren. Dit is in het uitvaartcentrum aan de Duivecatelaan 1 in Nijverdal.

We wensen Marietje, kinderen en kleinkinderen, vrienden en bekenden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Bestuur v.v. Hellendoorn

Johan_Hegeman.jpg