Zondag 2 winnaar eerste online VVH Quatsch Quiz

25 april 2021 12:00

Zaterdag 24 april was het dan eindelijk zover. De eerste VVH Quatsch Online Quiz met rad van avontuur vond plaats. Maar liefst 107 teams hadden een pakket besteld voor deze quiz. Daarnaast waren er 2250 loten verkocht voor het rad van avontuur.

VVH Quatsch Quiz
De 107 pakketten werden zaterdagochtend in alle vroegte door 10 vrijwilligers rondgebracht. Het pakket bestond uit speciaalbier van Hertog Jan of wijn en een heerlijk hapjespakket van Slagerij Kamphuis. De organisatie van de quiz lag in handen van Quatsch. Drie enthousiaste mannen uit Hellendoorn en lid van onze vereniging. Vanuit hun quizprieel met v.v. Hellendoorn decoratie vuurden ze in 7 ronden van allerlei vragen op de deelnemers af. Hierbij konden vragen over v.v. Hellendoorn, VESOS en SOS natuurlijk niet ontbreken. Via een groepsapp werden er diverse teamfoto’s gestuurd waaraan we konden afleiden dat de stemming er bij de teams goed in zat! Aan het eind van de avond werd de winnaar bekend gemaakt. En dit was een verrassing. Zondag 2 mag dan op het veld al lange tijd niet veel presteren. Dat deden ze deze avond vanaf de bank wel. Zij zijn de winnaar van de eerste online VVH Quatsch Quiz en gaan er vandoor met de bokaal en 40 VVH-munten. Teamcaptain Stefan Mollink liet via de app weten dolgelukkig te zijn met deze winst. Gefeliciteerd Zondag 2! De bokaal en munten worden deze week bij je gebracht.

Rad van Avontuur
Na elke quizronde maakten de deelnemers aan het rad van avontuur kans op mooie prijzen. In totaal waren er 7 rad van avontuur rondes waarin heerlijke vleesprijzen gewonnen konden worden. De avond werd afgesloten met de superronde. Voor deze ronde waren er 250 loten verkocht. De deelnemers aan deze ronde maakten kans op schitterende prijzen waaronder hardloopschoenen, een tablet, een JBL boombox, een airfryer, diverse waardebonnen van horeca, kappers en zo kunnen we nog wel doorgaan.  Kon je er gisteren niet bij zijn, maar heb je wel een lot gekocht kijk dan HIER of je iets gewonnen hebt. Wanneer je wat gewonnen hebt, dan wordt de prijs uiterlijk volgende week zaterdag bij je thuis bezorgd! Alle prijswinnaars gefeliciteerd!

Bedankt
We willen iedereen bedanken die mee hebben gedaan aan de quiz en loten voor het rad van avontuur hebben gekocht! Geweldig om te zien dat er zoveel animo was en dat veel mensen op deze manier de vereniging supporten! Daarnaast willen we Hertog Jan bedanken voor de speciaalbier en Slagerij Kamphuis voor de heerlijke hapjespakketten. Ook een dank aan diegene die mee heeft geholpen deze pakketten te bezorgen bij de deelnemers. En natuurlijk dank aan alle sponsoren die mee hebben gewerkt door bijv. een prijs beschikbaar te stellen voor het rad van avontuur. Speciaal dank aan de jongens van Quatsch voor het presenteren en maken van de quiz! Wat ons betreft was de avond een groot succes. We hopen dat dit de enige keer was dat we een online quiz hebben moeten organiseren. In de toekomst organiseren we vast en zeker nog wel een keer een VVH Quiz, maar dan hopelijk in de kantine.

Sportieve groet, v.v Hellendoorn

PRIJSWINNAARS VVH QUATSCH QUIZ: KLIK HIER