Bootcamp v.v. Hellendoorn - DRW

20 maart 2021 18:15

“Corona verveelt, corona is saai”. Gelukkig kan er door de jeugd weer volop getraind worden en is het spelen van onderlinge wedstrijden weer toegestaan. Maar we ontvangen ook geluiden dat de jeugd toe is aan wat nieuws. Even wat anders, iets uitdagends, iets sportiefs, maar ook iets met het team. Daarom zijn we als v.v. Hellendoorn trots en blij dat in samenwerking met DRW Mood Studios een Bootcamp organiseren op zaterdag 3 april voor de juniorenteams onder de 15 t/m 19 van onze club.

We verzamelen bij de kantine en vertrekken vanaf daar per team, richting het bos. DRW zal in het bos klaar staan met verschillende oefeningen en opdrachten. Het is daarom ook niet uitgesloten dat er hier en daar een zweetdruppel ter aarde stort… Dat belooft wat!

Natuurlijk volgen we tijdens deze activiteit nauwlettend de richtlijnen om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan. Het is belangrijk dat alle spelers en speelsters na afloop van de bootcamp direct naar huis gaan en niet op het sportpark blijven hangen. Het actuele Corona protocol van v.v. Hellendoorn is te vinden op onze website.

Aanmelden voor de bootcamp gaat via de leider/trainer van je team. Wij als organisatie gaan er vanuit dat iedereen deelneemt. Dit is speciaal voor jullie en wordt mede mogelijk gemaakt door de Gemeente Helledoorn. Even wat anders, iets uitdagends, iets sportiefs en dat met je eigen team. En zeg nou zelf, #fitterisallesleuker

DRW Mood Studios

Technische commissie v.v. Hellendoorn